אירועי קונספט

הנה הגענו לחלק שהכי אהוב עליי, הדבר החם הבא בעולם ההפקות .
אירועים שהם לא רק בתפירה אישית אלא גם בעלי קונספט ייחודי שאף אחד לא ישכח!
רוצים דוגמאות? בבקשה…

הפוך על הפוך

קונספט ייחודי שבו במקום לצאת ליום כיף ולנדוד למקומות רחוקים אני מביאה את יום הכיף אל המשרדים,
תארו לעצמכם הפתעה שכזו, העובדים מגיעים לעוד יום רגיל במשרד ואיך שנפתחת הדלת קריאות הוואו מתעופפות לכל עבר...
המשרדים משנים את פניהם, יום העבודה מלא בהפתעות מדליקות, הצוות מגלה מחדש האחד את השנייה והמצב רוח עולה ועולה.

הפוך על הפוך אישי ושבועי

בחגיגה הזאת אנחנו חוגגים בשבוע של הפתעות כאשר בכל יום אנחנו מפתיעים בדרך אחרת, בשעה אחרת ובאזור אחר במקום העבודה. אף אחד לא יודע מתי זה יגיע ומה זה יכלול אולי מנת פינוק שתתבשל אל מול עיני החשב, סרנדה עם להקה שתנוגן מתחת לחלונה של המנכ"לית או מסאז' מפנק לכפות הרגליים שיוענק לעובד המצטיין.

רקמה אנושית אחת חיה

יום טיול, סיור או אירוע באולם, שבנוי כולו מסיפורים אישיים מעוררי השראה, כאלו שעוזרים לכולנו להביט על – החיים קצת אחרת, להכיר את השונים מאיתנו ולזכות בהצצה לעולמם, לראות עד כמה העולם עשיר ומגוון ובזה טמון יופיו. כל האירוע כולו (מן הכניסה, דרך הפינוקים הקטנים שיחולקו בו ועד הארוחה שתוגש והתכנים) מושתת על השראה מרגשת ומעוררת מוטיבציה.

מביטים לעתיד

יום טיול, סיור או אירוע באולם, שעוסק כולו בעידן החדש שבו כולנו חיים ובו יחיו ילדינו ונכדינו בדרך שונה לחלוטין משלנו באירוע קונספט זה נזכה להציץ במיזמים חברתיים מיוחדים, נבקר במיזמים מובילי טכנולוגיה עתידנית, ונפגוש בעתידנים (כן, כן יש מקצוע – כזה ולא מדובר בקוראים בקפה או בכדור הבדולח) גם באירוע זה הנגיעה בעתיד תבוא לידי ביטוי בכל דרך ואפילו בתפריט האוכל.

גופנפש

אירוע קונספט העוסק כולו בחיבור המופלא בין גוף לנפש, ביום זה המשתתפים לא רק שיזכו להאזין להרצאות מיני טד מרתקות – בנושא, אלא גם יזכו לחוות טיפול או סדנה לבחירתם ממגוון תחומי הגופנפש המוכרים והמוכרים פחות. ביום זה האוכל שיוגש יהא כולו בדגש בריאות (כולל הפתעות קולינריות שיפגישו את המשתתפים עם מזונות, צמחים ופירות שלא הכירו)

וכמובן..

אם יש לך רעיון לאירוע קונספט ייחודי שתואם את החברה, הארגון או המשפחה המורחבת שלך ואין לך מושג איך לתכנן ולבצע אותו
אני כאן בדיוק בשביל זה!..